Skip to content
  • Element menu
  • Element menu

Innowacje pedagogiczne w edukacji polonijnej. Wspieranie kompetencji nauczycieli w środowisku dwu i wielojęzycznym

  • Aktualności
  • O Projekcie
  • Partnerzy
    • Polska
    • Hiszpania
    • Islandia
    • Turcja
    • Włochy
  • Spotkania
    • Szkoleniowe
      • I MSS Hiszpania
      • II MSS Islandia
      • III MSS Polska
      • IV MSS Turcja
      • V MSS Włochy
    • Koordynatorskie
      • I MSP Polska
      • II MSP Włochy
      • III MSP Hiszpania
    • Warsztaty w szkołach
      • Hiszpania
      • Islandia
      • Turcja
      • Włochy
  • Materiały
    • Książka
    • Scenariusze
      • Hiszpania – scenariusze
        • Dla dzieci w wieku do 3 lat
        • Dla dzieci w wieku 4-6 lat
        • Dla dzieci w wieku 7-9 lat
      • Islandia – scenariusze
        • Dla dzieci w wieku do 3 lat
        • Dla dzieci w wieku 4-6 lat
        • Dla dzieci w wieku 7-9 lat
      • Polska – scenariusze
        • Dla dzieci w wieku do 3 lat
        • Dla dzieci w wieku 4-6 lat
        • Dla dzieci w wieku 7-9 lat
      • Turcja – scenariusze
        • Dla dzieci w wieku do 3 lat
        • Dla dzieci w wieku 4-6 lat
        • Dla dzieci w wieku 7-9 lat
      • Włochy – scenariusze
        • Dla dzieci w wieku do 3 lat
        • Dla dzieci w wieku 4-6 lat
        • Dla dzieci w wieku 7-9 lat
    • Trasy krajoznawcze
      • Hiszpania – wycieczki przyrodnicze
        • Dla dzieci w wieku do 3 lat
        • Dla dzieci w wieku 4-6 lat
        • Dla dzieci w wieku 7-9 lat
      • Islandia – wycieczki przyrodnicze
        • Dla dzieci w wieku do 3 lat
        • Dla dzieci w wieku 4-6 lat
        • Dla dzieci w wieku 7-9 lat
      • Polska – wycieczki przyrodnicze
        • Dla dzieci w wieku do 3 lat
        • Dla dzieci w wieku 4-6 lat
        • Dla dzieci w wieku 7-9 lat
      • Turcja – wycieczki przyrodnicze
        • Dla dzieci w wieku do 3 lat
        • Dla dzieci w wieku 4-6 lat
        • Dla dzieci w wieku 7-9 lat
      • Włochy – wycieczki przyrodnicze
        • Dla dzieci w wieku do 3 lat
        • Dla dzieci w wieku 4-6 lat
        • Dla dzieci w wieku 7-9 lat
  • Upowszechnianie
    • Publikacje
    • Seminaria i konferencje 
    • Warsztaty i spotkania
    • O nas w mediach
  • Kontakt
  • Toggle search form

„Nowe Technologie w poznawaniu przyrody” 4.10.2024, Islandia

Posted on 4 października 202423 grudnia 2024 By polishpie
W dniu 4 października 2024 roku w Szkole Polskiej w Reykjaviku (Pólski Skólinn í Reykjavík) (Islandia) nauczycielki – Mariola Bondarow oraz Katarzyna Dreksa przeprowadziły warsztat pt. „Nowe Technologie w poznawaniu przyrody” skierowany do rodziców i dzieci. Dzieci wraz z rodzicami i nauczycielkami udali się na półwysep Seltjarnarnes gdzie zostały przygotowane dla nich różne zadania, dostosowane do wieku uczestników. Podczas warsztatów na świeżym powietrzu dzieci i rodzice mogli przekonać się czym są Cyberparki oraz poznać praktyczne zastosowania współczesnej technologii w odkrywaniu i poznawaniu otaczającej nas przyrody. Wszyscy się dobrze bawili.

W warsztacie uczestniczyło 16 uczniów oraz 12 rodziców. 

Warsztat miał na celu utrwalenie wiedzy i umiejętności po szkoleniu „Jak uczyć się na zewnątrz z użyciem nowej technologii?” z V MSS.

Obraz1
Obraz2
Obraz3
Obraz4
Obraz5
Warsztaty i spotkania, warsztaty Islandia

Nawigacja wpisu

Previous Post: Konferencja on-line pt. „Innowacje pedagogiczne w edukacji polonijnej”
Next Post: Ścieżka przyrodnicza w Poznaniu (Polska) 

More Related Articles

„Świat roślin czyli jesień na Islandii” 7.10.2023, Islandia Warsztaty i spotkania
Jak działa aplikacja actionbound 4.05.2024, Hiszpania warsztaty Hiszpania
„Przyroda wokół nas” 6.10.2023, Turcja Warsztaty i spotkania
„Podstawy obserwacji i pomiarów” 4.11.2023, Islandia Warsztaty i spotkania
Piesza wycieczka krajoznawcza po lasach La Mora (Hiszpania) aktualności
„Gra terenowa” 7.09.2024, Turcja Warsztaty i spotkania
logotyp_poziomy_UAM_kolor_CMYK
PL Dofinansowane przez UE_POS
© 2025 Innowacje pedagogiczne w edukacji polonijnej. Wspieranie kompetencji nauczycieli w środowisku dwu i wielojęzycznym
Deklaracja dostępności strony Polish PIE