Skip to content
  • Element menu
  • Element menu

Innowacje pedagogiczne w edukacji polonijnej. Wspieranie kompetencji nauczycieli w środowisku dwu i wielojęzycznym

  • Aktualności
  • O Projekcie
  • Partnerzy
    • Polska
    • Hiszpania
    • Islandia
    • Turcja
    • Włochy
  • Spotkania
    • Szkoleniowe
      • I MSS Hiszpania
      • II MSS Islandia
      • III MSS Polska
      • IV MSS Turcja
      • V MSS Włochy
    • Koordynatorskie
      • I MSP Polska
      • II MSP Włochy
      • III MSP Hiszpania
    • Warsztaty w szkołach
      • Hiszpania
      • Islandia
      • Turcja
      • Włochy
  • Materiały
    • Książka
    • Scenariusze
      • Hiszpania – scenariusze
        • Dla dzieci w wieku do 3 lat
        • Dla dzieci w wieku 4-6 lat
        • Dla dzieci w wieku 7-9 lat
      • Islandia – scenariusze
        • Dla dzieci w wieku do 3 lat
        • Dla dzieci w wieku 4-6 lat
        • Dla dzieci w wieku 7-9 lat
      • Polska – scenariusze
        • Dla dzieci w wieku do 3 lat
        • Dla dzieci w wieku 4-6 lat
        • Dla dzieci w wieku 7-9 lat
      • Turcja – scenariusze
        • Dla dzieci w wieku do 3 lat
        • Dla dzieci w wieku 4-6 lat
        • Dla dzieci w wieku 7-9 lat
      • Włochy – scenariusze
        • Dla dzieci w wieku do 3 lat
        • Dla dzieci w wieku 4-6 lat
        • Dla dzieci w wieku 7-9 lat
    • Trasy krajoznawcze
      • Hiszpania – wycieczki przyrodnicze
        • Dla dzieci w wieku do 3 lat
        • Dla dzieci w wieku 4-6 lat
        • Dla dzieci w wieku 7-9 lat
      • Islandia – wycieczki przyrodnicze
        • Dla dzieci w wieku do 3 lat
        • Dla dzieci w wieku 4-6 lat
        • Dla dzieci w wieku 7-9 lat
      • Polska – wycieczki przyrodnicze
        • Dla dzieci w wieku do 3 lat
        • Dla dzieci w wieku 4-6 lat
        • Dla dzieci w wieku 7-9 lat
      • Turcja – wycieczki przyrodnicze
        • Dla dzieci w wieku do 3 lat
        • Dla dzieci w wieku 4-6 lat
        • Dla dzieci w wieku 7-9 lat
      • Włochy – wycieczki przyrodnicze
        • Dla dzieci w wieku do 3 lat
        • Dla dzieci w wieku 4-6 lat
        • Dla dzieci w wieku 7-9 lat
  • Upowszechnianie
    • Publikacje
    • Seminaria i konferencje 
    • Warsztaty i spotkania
    • O nas w mediach
  • Kontakt
  • Toggle search form

„Jakie nowe technologie mogą nam pomóc w poznawaniu flory” 15.06.2024, Hiszpania

Posted on 15 czerwca 202423 grudnia 2024 By polishpie

W dniu 15 czerwca 2024 roku w Szkole Polskiej w Gava prowadzonej przez Stowarzyszenie Associació Cultural Escuela Polaca (Hiszpania) jedna z nauczycielek – Żaneta Pomorska przeprowadziła warsztat pt. „Jakie nowe technologie mogą nam pomóc w poznawaniu flory”. Podczas zajęć dzieci, rodzice oraz zaproszeni goście mogli przekonać się czym są Cyberparki oraz poznać praktyczne zastosowania współczesnej technologii w odkrywaniu i poznawaniu otaczającej nas przyrody. Na warsztatach dzieci wykorzystywały smartfony oraz aplikacje takie jak PlantNet, czy iNaturalist aby dowiedzieć się więcej o otaczającej nas florze.

W warsztacie uczestniczyło 30 rodzin i zaproszonych gości.

Warsztat miał na celu utrwalanie wiedzy i umiejętności po szkoleniu „Jak uczyć się na zewnątrz z użyciem nowej technologii?” z V MSS.

ES_5.2
warsztaty Hiszpania, Warsztaty i spotkania

Nawigacja wpisu

Previous Post: Piesza wycieczka krajoznawcza po lasach La Mora (Hiszpania)
Next Post: „Gra terenowa” 7.09.2024, Turcja

More Related Articles

„e-Podchody” 23.03.2024, Włochy Warsztaty i spotkania
„Obserwujemy faunę i florę” 16.09.2023, Hiszpania warsztaty Hiszpania
Ścieżka przyrodnicza w Poznaniu (Polska)  aktualności
„Park czy Cyberpark?” 14.09.2024, Włochy Warsztaty i spotkania
„Świat ptaków i drzew” 7.10.2023, Hiszpania warsztaty Hiszpania
„Jesienny podmuch wiatru” 27.09.2024, Islandia Warsztaty i spotkania
logotyp_poziomy_UAM_kolor_CMYK
PL Dofinansowane przez UE_POS
© 2025 Innowacje pedagogiczne w edukacji polonijnej. Wspieranie kompetencji nauczycieli w środowisku dwu i wielojęzycznym
Deklaracja dostępności strony Polish PIE