Skip to content
  • Element menu
  • Element menu

Innowacje pedagogiczne w edukacji polonijnej. Wspieranie kompetencji nauczycieli w środowisku dwu i wielojęzycznym

  • Aktualności
  • O Projekcie
  • Partnerzy
    • Polska
    • Hiszpania
    • Islandia
    • Turcja
    • Włochy
  • Spotkania
    • Szkoleniowe
      • I MSS Hiszpania
      • II MSS Islandia
      • III MSS Polska
      • IV MSS Turcja
      • V MSS Włochy
    • Koordynatorskie
      • I MSP Polska
      • II MSP Włochy
      • III MSP Hiszpania
    • Warsztaty w szkołach
      • Hiszpania
      • Islandia
      • Turcja
      • Włochy
  • Materiały
    • Książka
    • Scenariusze
      • Hiszpania – scenariusze
        • Dla dzieci w wieku do 3 lat
        • Dla dzieci w wieku 4-6 lat
        • Dla dzieci w wieku 7-9 lat
      • Islandia – scenariusze
        • Dla dzieci w wieku do 3 lat
        • Dla dzieci w wieku 4-6 lat
        • Dla dzieci w wieku 7-9 lat
      • Polska – scenariusze
        • Dla dzieci w wieku do 3 lat
        • Dla dzieci w wieku 4-6 lat
        • Dla dzieci w wieku 7-9 lat
      • Turcja – scenariusze
        • Dla dzieci w wieku do 3 lat
        • Dla dzieci w wieku 4-6 lat
        • Dla dzieci w wieku 7-9 lat
      • Włochy – scenariusze
        • Dla dzieci w wieku do 3 lat
        • Dla dzieci w wieku 4-6 lat
        • Dla dzieci w wieku 7-9 lat
    • Trasy krajoznawcze
      • Hiszpania – wycieczki przyrodnicze
        • Dla dzieci w wieku do 3 lat
        • Dla dzieci w wieku 4-6 lat
        • Dla dzieci w wieku 7-9 lat
      • Islandia – wycieczki przyrodnicze
        • Dla dzieci w wieku do 3 lat
        • Dla dzieci w wieku 4-6 lat
        • Dla dzieci w wieku 7-9 lat
      • Polska – wycieczki przyrodnicze
        • Dla dzieci w wieku do 3 lat
        • Dla dzieci w wieku 4-6 lat
        • Dla dzieci w wieku 7-9 lat
      • Turcja – wycieczki przyrodnicze
        • Dla dzieci w wieku do 3 lat
        • Dla dzieci w wieku 4-6 lat
        • Dla dzieci w wieku 7-9 lat
      • Włochy – wycieczki przyrodnicze
        • Dla dzieci w wieku do 3 lat
        • Dla dzieci w wieku 4-6 lat
        • Dla dzieci w wieku 7-9 lat
  • Upowszechnianie
    • Publikacje
    • Seminaria i konferencje 
    • Warsztaty i spotkania
    • O nas w mediach
  • Kontakt
  • Toggle search form

„Park czy Cyberpark?” 14.09.2024, Włochy

Posted on 14 września 202423 grudnia 2024 By polishpie

W dniu 14 września 2024 roku w Szkole Języka i Kultury Polskiej im. Ryszarda Demela w Padwie prowadzonej przez Radę Oświaty Polonijnej we Włoszech (Włochy) jedna z nauczycielek – Joanna Wesołowska przeprowadziła warsztat pt. „Park czy Cyberpark?”. Celem zajęć było przybliżenie koncepcji cyberparku i zastosowania współczesnej technologii w odkrywaniu i poznawaniu otaczającej przyrody. Dzieciom podzielonym na grupy zaproponowano różne rodzaje aktywności dostosowane do ich wieku. Chodziło o pokazanie jakie korzyści mogą płynąć z połączenia natury i techniki oraz jak “zwykły” zielony park może stać się atrakcyjną przestrzenią do nauki i elementem wspierającym procesy edukacyjne. 

W warsztacie uczestniczyło 15 uczniów.

Warsztat miał na celu utrwalenie wiedzy i umiejętności po szkoleniu „Jak uczyć się na zewnątrz z użyciem nowej technologii?” z V MSS.

IT_013
IT_014
IT_015
Warsztaty i spotkania, warsztaty Włochy

Nawigacja wpisu

Previous Post: „Gra terenowa” 7.09.2024, Turcja
Next Post: III Międzynarodowe Spotkanie Projektowe w Barcelonie (Hiszpania)

More Related Articles

„Muzyka inspirowana przyrodą” 17.11.2023, 24.11.2023 oraz 10.12.2023, Turcja Warsztaty i spotkania
„Jesienny podmuch wiatru” 27.09.2024, Islandia Warsztaty i spotkania
Ścieżka przyrodnicza w Poznaniu (Polska)  aktualności
I Międzynarodowe Spotkanie Szkoleniowe (MSS) projektu Polish PIE aktualności
III Międzynarodowe Spotkanie Projektowe w Barcelonie (Hiszpania) aktualności
„Obserwujemy faunę i florę” 16.09.2023, Hiszpania warsztaty Hiszpania
logotyp_poziomy_UAM_kolor_CMYK
PL Dofinansowane przez UE_POS
© 2025 Innowacje pedagogiczne w edukacji polonijnej. Wspieranie kompetencji nauczycieli w środowisku dwu i wielojęzycznym
Deklaracja dostępności strony Polish PIE